26 Mart 2020 Perşembe

"CORONA"GEMİ HAYATINA PROVA⚓HAYAT GEMİYE SIĞAR🕊️

Herkese selamlar🙏Tarih 26.03.2020... Bir günümüzün diğer günümüzden farkı kalmayan   bu karantina günlerinde hepimiz ayrı ayrı evlerimizde kimbilir neler yaşıyoruz... Ne zorluklar ne kalp kırıklıkları ne hayal kırıklıkları yaşıyoruz kimbilir... Gelin birlikte yılbaşını hatırlayalım,dilediğimiz güzel dilekleri,kurduğumuz hayalleri,hedeflerimizi,sevdiklerimiz ve ailemiz için kurduğumuz sağlık dolu cümleleri hatırlayalım... Çok geçmedi üstünden sadece 3 ay önceydi... Sahi 3 ayda neler de geldi başımıza,bu kadar zorluğu bir arada görmüşmüydük hep beraber... Bardağın dolu tarafından bakmak istedim hep,ders çıkarmaya,tecrübe edinmeye çalıştım... Bir denizci olarak gemi hayatında da sosyal izolasyonu yaşayacaktım nasıl olsa... Aylarca ucu bucağı gözükmeyen okyanusların ortasında,kocaman bir gemi içerisinde,küçücük kamaralarda hayat mücadelesi verecektim.Sevdiklerimden ve ailemden uzakta geçireceğim günler,haftalar,aylar... Yıllar önce verdiğim en güzel kararlarımdan birini vererek Dokuz Eylül Üniversitesini bıraktım ve hayallerimin peşine takıldım.Odam benim gemimdi ben ise odamın kaptanıydım. Pencerem arka bahçeye bakıyordu perdeyi araladığımda okyanusu hayal ediyordum,kırmızı kaplı atlasımdan gitmek istediğim,görmek istediğim ülkeleri tükenmez kalemle çiziyordum.En çok görmek istediğim yer, Amerika'nın Newyork şehriydi sebebini bilmiyorum... Şimdi ise tek hayalim dışarı çıkabilmek...Hayat ne kadar garip,nereden nereye 🕊️Tüm bunları gerçekleştirmek için bir adım atıp ilerlemeye başlamıştım,herşey yolunda gidiyordu taaki evimize bomba gibi düşen bu mâlum hastalığa kadar... Yazımın en başında söylediğim gibi herşeye bardağın dolu tarafından bakıyordum ama son haberlerle birlikte bu pekte mümkün olmadı... Bunca şeyi niye anlattım Sevgili okurlarım ? Çünkü gelen haberlerle bahar döneminin uzaktan eğitimle bitirileceğini öğrendim...Şimdi nasıl bardağın dolu tarafından bakıp iyimser olacağım?Bunlar geçici elbette ama bozulan düzenimiz,geride bıraktıklarımız bunlar eskisi gibi olacak mı ? Kafamda yanıtlayamadığım bir çok soru var... Elbetteki her hâlimize şükrediyorum 🙏Hayattayız ve mücadele edecek irademiz var, sabrımızıda Rabbimiz verir diyorum umarım gelecek günlerde güzel haberlerle içlerimiz ferahlar... 22.03.2020 de yazmış olduğum ilk bloğum 170 kişi tarafından okundu 🙏Gözlerinize sağlık... Kıymetli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür ederim. Hayallerinizden,hedeflerinizden asla vazgeçmeyin,erteleyin ama asla vazgeçmeyin. Bir dahaki yazımda buluşmak üzre esenle kalın hoşçakalın🙏🕊️⚓👨🏻‍✈️💙🛳️

21 yorum:

  1. Umarim hayal kirikliklatimizi asip, nice guzel gunlere yelken acariz hep beraber

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için 🕊️🙏

      Sil
  2. Yüreğine ve kalemine sağlık... Harika bir yazı olmuş. Tebrik ederim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim yüreğinize sağlık 🕊️🙏

      Sil
  3. Bir keresinde burası Türkiye burda herşey herzaman olabilir demişti biri. O zaman hiç dikkatimi çekmemişti, ama şu an druma baktığımda aynen yazdığınız gibiydi, artık dolu tarafı yok. Eskiden büyüklerimiz kötü bir şey olduğunda hayat devam ediyor derlerdi ama şimdi hayat tam anlamıyla durmuş. Allah yardımcımız olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Amin çok teşekkür ederim 🙏🕊️

      Sil
  4. Muhteşem bir yazı umarım hayelerine tekrardan dönersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık çok teşekkür ederim sağolun🙏🕊️

      Sil
    2. Canımın içi zor günler gecirdigini biliyorum ama biraz senden sabır etmeni istiyorum senin herseyin üstesinden gelcegini biliyorum yeterki sağlık olsun herşey geçer üzülme sen seni seviyorum annem

      Sil
    3. Sağol annem iyıkı varsın 🙏🕊️

      Sil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş. Yüreğine sağlık. Devamını bekliyoruz. İnşallah hayallerin gerçek olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hocam ellerinize sağlık değerli mesajınız için sağolun 🙏🕊️

      Sil
  6. Hayal kurmak başarmanın yarısıdır bence, hayallerin peşinden koş başarılar🙏🏻🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için inşallah sağolun 🕊️🙏

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Kalemine, yuregine saglik Didemcim. Cok basarili bir kaptan olacaksin ve bugunler de gececek. Sadece inanmak gerekiyor. Basarilarin daim olsun, hayallerimizden hic vazgecmeyelim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı ablacım sen iyıkı benim hayatımdasın iyıkı varsın 🙏Ellerine sağlık ve değerli vaktini ayırdığın için çok teşekkür ederim 🕊️👨🏻‍✈️⚓🌎🛳️

      Sil
  9. Kalemine sağlık. Çok güzel bir yazi olmuş devamını diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için sağolun 🙏🕊️👨🏻‍✈️

      Sil

BOĞA BURCU 8 BAŞARILI ÜNLÜ🔥

Merhabalar Sevgili Okurlarım🙏Tarih 25.05.2020... Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.Uzun zamandır sınavlar dolayısıyla blog...