22 Mart 2020 Pazar

"CORONA"İÇİNİZDEKİ SES🕊️🌬️

22.03.2020 Pazar gününden herkese selamlar 🙏Sıcacık yuvamızda televizyonlarımız karşısında yeşilçam filmlerinden birini açmış keyifle ailecek izliyoruz... diyebilmeyi ne kadar da isterdik... Ama şimdi tüm kanallarda magazinden tutun gündüz kuşağı programlarına kadar tek okuduğumuz ve izlediğimiz adını bile ağzımıza almak istemediğimiz o malum virüs"CORONA VİRÜS". İnsanlarımızı kuru öksürükle boğarak öldüren bu virüs,hayatımızı sadece 11 günde tamamen değiştiren gözle görülmeyen mikroskobik canlı.Eskiden birileri hayatımıza dokunduğunda,o kişi hayatımı değiştirdi cümlesini kullanırdık şimdi ise bir virüs bize bu cümleleri kullandıracak ne kadar acı ... Hayallerimi askıya aldıracak,işlerimi yarıda bıraktırıp canımızı tehdit eden bir tehlikeyle karşı karşıya kalmıştım,güçlü olmak zorundaydım,çevremdekilere moral verip,tedbir almaları için elimden geleni yapmalıydım. Peki ben ne olacaktım,karnıma sebepsiz bir şekilde giren ağrıları , durduk yere gelen hüznümü,özlemimi,aileme birşey olacak korkusu ... Bunu nasıl yenmeliydim... En önemlisi ise karşı karşıya kaldığım belirsizlik... Bir anda karar verip yurttan eve göndereceklerinde yıkılmıştım,mantıklı düşünemiyordum,ne zaman döneceğimiz bile belli değilken ikinci kez doğduğum şehirden nasıl ayrılıcaktım... Bütün düzenimin saatler içerisinde yerle bir olduğu ve psikolojimi tetikleyen bir durum yaşıyordum,sakin olmalıydım ve mantıklı karar vermeliydim. En sonunda İzmir'e dönmüştüm,en büyük tesellim annemin yanında olmaktı ama yinede kendime engel olamıyordum bir şekilde motivasyonumu yüksek tutmalıydım ve başardımda. Karnımın ağrısının stresten olduğunu bilip onu kabullendim,bir kağıda hayallerimi,yapmak istediklerimi,olmak istediğim yerleri yazıp kendime hedefler belirledim,bu süreçte galerimdeki eskiye dönük güzel hatıralara bakıp nefesimi kontrol altına aldım,herşeyin normale döneceğine dair kendimi ikna ettim,belki çok başarılı olmuş sayılmam hâlâ ama ne kadar azaltırsam kâr kârdır diyorum. Farklı bir yöntem sunamamış olabilirim siz sevgili okurlarıma ama bunu gerçek anlamda uygulayıp inandığınızda mucizeye tanık olacaksınız. Sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür ederim bir nebze içinizdeki ses olabildiysem ne mutlu bana sağlıcakla kalın ve evden çıkmayın,başka yazılarımda buluşmak dileği ile esenle kalın ...

28 yorum:

  1. Gercektennde cok haklısın bu virüs bir an önce biter inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah biter ve güzel günlerimize geri döneriz🙏değerli yorumunuz için teşekkürler 🕊️

      Sil
  2. kesinlikle haklısın captaindidem insanı diri ve güçlü tutan umut ve hayalleridir elbet bu sıkıntılı günler sona ericek sabırla beklicez teşekkürler bu yazın için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz ve vaktiniz için 🙏🕊️

      Sil
  3. cok degerli bir yazi, bu virusun bir an once hayatimizdan cikmasi dilegiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim en büyük dileğimiz bu vaktinizi ayırıp değerli yorumunuz için sağolun🙏🕊️

      Sil
  4. Umarım bir ana önce bundan bütün dünya kurtulur, hayatımız durma noktasında şu anda😥😥

    YanıtlaSil
  5. Ne durma noktası durdu bile 😏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir an önce son bulur bu durum 🙏🕊️

      Sil
  6. Harika bir yazı oluş. Başarılarının devamını diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için 🙏🕊️

      Sil
  7. Önce saglikla bütün dünyanın bu ileten. kurtulup sağlıkla eski günlere kavusmasi annen olarak daima arkandayim yeterki sağlığımız yerinde olsun bu gunler allahın izniyle gecer sakın üzülme annem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım annem ellerine sağlık Aminn😍😍🙏🙏🕊️

      Sil
  8. Dünya olarak büyük bir değişime giriyoruz. Dijital dünya. Kültürlerin olmadığı, kağıt paranın olmadığı, dinin olmadığı. Nasıl mı? Coronavirüs ile kültür, sanat, spor, sinema, tiyatro bitti. Virüs bulaşacak diye temassız kart ile alışveriş yapar olduk. Camilere, düğünlere, davetlere, asker uğurlamalarına ve cenazelere gidemez olduk. Büyük bir değişim kapımızda. Hazır olun. Burada yaşadıklarını yazdığın gibi, hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Yaşadıklarını en iyi şekilde yazıya dökmüşsün. Yazar olarak da çok başarılı olacağını öngörüyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu değerli ve muhteşem yazınız olan yorumunuz için çok teşekkür ederim hocam,ellerinize sağlık sağolun varolun 🙏🕊️

      Sil
    2. Covid-19 global bir operasyon!
      Sanki önceden hiç insan ölmüyordu.
      Yeryüzünde her gün,her ay binlerce insan hayatını kaybediyor.Allah korusun kazayla öksürsek,hastaneye götürecekler covid-19 teşhisi koyulacak.

      Sil
    3. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim sağolun 👨🏻‍✈️🕊️

      Sil
  9. Cok iyi anlatmışsın duygularini Didemcigim.Insallah gelecege olumlu dusuncelerle bakarak tabiki tedbirimizide alarak bu zorlu gunleri atlaticaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için inşallah herşey güzel olacak 🙏🕊️

      Sil
  10. Allah hepimize sabır ve sağlık versin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için 🙏🕊️

      Sil
  11. Dediğin gibi hayatımızı bazen bir insan bazen de böyle bir virüs değiştirebilir. Ben evde tıkılı kaldığım şu günlerde geçmişte şikayetçi olduğum şeylerin benim için ne kadar önemli ve değerli olduğunu farkettim. Artık elimdeki her şeye daha çok şükrediyorum. Ellerine,kalemine sağlık. Diğer yazılarını da bekleriz ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar değerli bir yorum ellerine sağlık sedacım yüreğine sağlık çok teşekkür ediyorum devamı gelecek 🕊️🙏

      Sil
  12. Canım benim eline, diline sağlık. ben de yıkıldım ilk duyduğum andan beri hayatımdaki her şeyi çok ama çok özledim özellikle de okulumu. Ama şunu bir kez daha anladım aslında elimizdekiler çok önemli ve değerli şeylermiş. Bundan sonra bunun bilincinde yaşayacağım. Her anımı, hayatımdaki her kişiyi daha çok, daha güzel seveceğim.Ben de şimdi hayallerimi aldım önüme onlara tutunuyorum. Eminim her şey çok güzel olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem canım arkadaşım seninde ellerine sağlık ne kadar da güzel yazmışşsın değerli yorumun için çok teşekkür ederim her cümlene katılıyorum ve herşey çok güzel olacak 🙏🕊️⚓👨🏻‍✈️🛳️Sayın kaptan arkadaşım ve değerli meslektaşım

      Sil
  13. Seninde dediğin gibi onun bizi değil bizim o tedirginliği yönetmemiz gerek , agzına saglık canım benim ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel arkadaşım benim değerli yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🕊️

      Sil

BOĞA BURCU 8 BAŞARILI ÜNLÜ🔥

Merhabalar Sevgili Okurlarım🙏Tarih 25.05.2020... Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.Uzun zamandır sınavlar dolayısıyla blog...