31 Mart 2020 Salı

UZAKTAN UZAĞA SİSTEM✈️KARANTİNA 21.GÜN🌬️

Sevgilim okurlarım merhabalar🙏Tarih 31.03.2020... Sonunda bitmek bilmeyen bir ayın sonuna geldik.Karantinamın 21. günü.Umarım sağlığınız sıhhatiniz yerindedir.Psikolojimiz için aynı cevapları verebilir miyiz bilmiyorum ama umarım iyisinizdir.Bugün bloğumu kaleme aldıran konumuz uzaktan eğitim sistemi.Benim bölümümün uzaktan eğitim dersleri bugün itibariyle başladı.Okuluma ve bölümüme,mesleğime aşık biri olarak;yurdumu,orduyu,fatsayı özlememe rağmen uzaktan eğitim sistemini çok beğendiğimi söylemek istiyorum.Elbetteki gönül isterdi okulumuza dönüp derslerimize devam etmeyi ama şu şartlarda verilen eğitimi gerçek anlamda çok beğendiğimi belirtmek istiyorum.Şimdi birazcık geçmişe gitmek istiyorum Sevgili okurlarım.Neden uzaktan eğitimi bu kadar beğendiğimi paylaşmak istiyorum.Sınıfımız 63 kişilik,sınıfa erken gelsek bile arka sıralara kalma ihtimalimiz var,daha erken gelmeye kalksak bu sefer sabah mahmurluğundan dersi anlamamız zorlaşabiliyordu.Diğer yandan sabah okula gitmek için kalkış saatimiz hazırlanma süremiz doğrultusunda daha da erken olabiliyordu.Dersler arasında kalan boş zamanlarda okulda bekleyişler başlıyordu.Okuldan yurda/eve döndüğümüzde okulda alacağımız toplam verimli olarak 3-4 saat ders karşısında çok fazla yoruluyorduk.Ders dışında bize kalan zamanda da bazen kendimizi geliştiriyorduk bazen boş geçiriyorduk bu şekilde değerlendirmeye çalışıyorduk.Tabi bu herkes için geçerli mi o da meçhul.Ben okul varken ertelemek zorunda kaldığım ne varsa onları yapmaya başladım bu süreçte.Kendime söz verip verip sonra da çok yorgunum daha sonra yaparım dediğim ne varsa bu süreçte gerçekleştirdim hemde hiçbir dersimi aksatmadan.Hemen hemen hepimiz yaşamışızdır,derste hayallere dalmışızdır,dikkatimiz bir an dağılmıştır,gözlerinden rahatsızlığı olan arkadaşlarımız belki göremediği için not tutamamıştır,hem dinleyip hem de  not tutabilme durumu olmamıştır. Bunun gibi bir çok sıkıntıyı çoğumuz yaşamaktaydık.Bugün derse girdiğimde yaşadığım en büyük rahatlık pijamalarımla oluşumdu.Hazırlanmak için bir çabam yoktu.Erken uyanmak zorunda değildim.Boş sıra bulabilecek miyim diye bir derdimde yoktu.Sağ gözüm 1 numara miyop tahtayı bulanık görüyordum şimdi öyle bir derdimde yok.Hiç sevemediğim gözlüklerimide takmak zorunda değilim.Canlı yayının başlamasına yakın masama geçtim.Ders başlayınca telefonun video kaydetme özelliği sayesinde baştan sona kadar kaydettim.Bu sayede dikkatim dağıldığında istediğim zaman tekrarını izleyebileceğim.'Sınıftada kayıt alabilirsin' diyorsunuzdur belkide Sevgili okurlarım ama arka sıralara kalınca telefon o sesi algılayamayabiliyor.Şimdi gelelim bize kalan fazlaca zamana.Üniversiteye başladığımdan bu yana gerçek anlamda bu kadar zaman kalmamıştı şahsıma.Ders çalışabilmenin yanında o kadar yapılacak şey varki;yabancı dilimizi geliştirmek,film izlemek,dizi izlemek,kitap(roman,hikâye, otobiyografi)okumak,müzik aleti çalmayı öğrenmek vs. yapılabilecek daha bir çok şey var.Okul zamanında bunları tam anlamıyla yapabildiğimi hatırlamıyorum.Yapan vardır elbet onlara da saygı duyuyorum.Bu yazımda sizlere uzaktan eğitim sistemini sebepleriyle birlikte beğendiğimi anlattım.Fakat şunu belirtmek isterimki düşüncelerim tamamen bu geçici süreçte fırsatı krize çevirme düşüncesidir.Öğrencilik hayatı fikrimce güzel bir dönemdir.Ailemizden uzakta veya ailemizin yanında kalarak hayata başlamak adına güzel bir köprüdür.Okula gitme heyecanı bir farklıdır,arkadaşlarımızla geçirdiğimiz o güzel dakikalar çoğu şeye bedeldir.Sevdiğimiz,saydığımız hocalarımızı görebilmek onlarla sohbet etmek ayrı bir güzeldir,sınıf ortamı ayrı bir heyecandır...Şehir dışında bir bireysindir,evine gelince annenin gözünde bir civcivsindir... Evet Sevgili okurlarım yazılarıma göstermiş olduğunuz ilgiden çok mutluyum,sizlere müteşekkirim. Bir önceki yazım 150 kişi tarafından okundu,değerli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür ederim.Yorumlarınızı dikkate alıyor ve uygulamaya çalışıyorum. Görüşleriniz benim için çok değerli hepiniz iyıkı varsınız ve inanıyorumki ileride daha geniş bir aile olacağız.Allahın izniyle ve bilimin ışığında Covid 19 dan kurtulmayı diliyorum.Güzel günler yakın,umudunuzu asla kaybetmeyin hayallerinizden asla vazgeçmeyin erteleyin ama vazgeçmeyin,esenle kalın hoşçakalın...👨🏻‍✈️🕊️⚓🌎🛳️Beni instagramdan da takip edebilirsiniz @captaindidem👨🏻‍✈️

40 yorum:

  1. Yazın cok uzun ve okurken hiç sıkılmadan okudum cok güzel yazıyorsun umarım hep böyle devam eder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür ederim yorumunuz için sağolun 🕊️👨🏻‍✈️İnşallah desteklerinizle devam edeceğim🙏

      Sil
    2. Hakikaten keşke öğrenci olsaydım dedim bu zamanlar her ne kadar can sıkıcı gelsede öğrenciler için ve içinde bişeyler gerçekleştirme isteği olanlar için büyük fırsat "Geçmişin keşkeleri ve geleceğin endişeleri şu anımızı çalan iki hırsızdır." (Üstün Dökmen) yazın çok güzel çok akıcı kaptan didem yeni yazılarını bekliyorum...

      Sil
    3. Muhteşem bir yorum elinize gözünüze sağlık gerçekten çok teşekkür ederim sağolun varolun🙏👨🏻‍✈️🕊️

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ellerinize sağlık 👨🏻‍✈️🕊️

      Sil
  3. Bu donemde kendimize bolca vakit ayirip, islerimizi de aksatmadan iyi bir psikolojiyle hayata devam etmek en dogrusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız sağolun varolun🙏🕊️👨🏻‍✈️

      Sil
  4. YÖK ün bu uygulaması inşallah işe yarar ve ögrenciler olarak verimli bir dönem geçiririz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimizin dileği bu sağolun varolun🌬️👨🏻‍✈️🕊️

      Sil
  5. Çok içten ve samimi bir yazı olmuş. Tebrik ederim. Hayallerine kavuşman ümidiyle... Başarılarının devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim iyıkı varsınız sağolun 👨🏻‍✈️🕊️🙏

      Sil
  6. Her olumsuz kosulu firsata ceviriyorsun tebrikler hayata olumlu bakan kizim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sağolun varolun hiç eksik olmayın elimden geleni yapıyorum 🕊️👨🏻‍✈️🙏

      Sil
  7. Daha nasıl güzel anlatılırdı bu durum ellerine sağlık canım 👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim elinize yüreğinize sağlık 👨🏻‍✈️🕊️🙏

      Sil
  8. Umarım her şey düzelir 😥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Amin çok teşekkür ederim elinize sağlık 👨🏻‍✈️🕊️🙏

      Sil
  9. Uzaktan eğitimin işe yereyacagını düşünüyorum, umurım öyle olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben buna inanıyorum faydalı olacak inşallah teşekkür ederim sağolun👨🏻‍✈️🕊️🙏

      Sil
  10. Okulunu, öğretmenlerini ve okuduğun yeri özlemek çok güzel bir duygu. Bende öğrencilerimi özlüyorum. Senin gibi öğrencilik yapanların içine biraz su serpecek noktalara değişmişsin. Sağlıklı günler ve internet derslerinde başarılarını diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elinize,emeğinize sağlık hocam yüreğinize sağlık sağolun varolun hiç eksik olmayın çok teşekkür ederim 🙏🕊️👨🏻‍✈️

      Sil
  11. Bu yazıları hak edecek kadar güzel ders anlatabilmisizdir inşallah. Bence sinif ortami açık ara cok daha iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam siz sınıftada olsa uzaktanda olsa daima muhteşem ders anlatıyorsunuz değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim sağolun varolun👨🏻‍✈️🕊️🙏🙏⚓🛳️🌎✈️

      Sil
  12. Diline yüreğine sağlık canım yolun bahtım açık olsun🙏🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gözlerinize sağlık sağolun 🙏👨🏻‍✈️🕊️

      Sil
  13. Çok hoş, tek solukta okunacak bir yazı olmuş, elinize sağlık :) Takibe aldım blogunuzu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim yüreğinize sağlık sağolun 👨🏻‍✈️🕊️🙏🙏

      Sil
  14. Uzun bir yazı.. ve çok akıcı samimi bir anlatım dilin var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sağolun var olun 👨🏻‍✈️🙏🕊️

      Sil
  15. Düzenli paylaşımlar bekliyorum.. Takip edicem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam hocam teşekkür ederim devamı gelecek Allah'ın izniyle 👨🏻‍✈️⚓🙏🕊️

      Sil
  16. Gayet güzel bir çırpıda okunuyor. Fotolarla yazını destekleyebilirsin. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim önerinizi dikkate alacağım sağolun 👨🏻‍✈️🙏

      Sil
  17. ne güzel herşeyin sizin için yolunda gitmesine sevindim öncelikle sağlık tabi dikkat edin kendinize kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sağolun yüreğinize sağlık 🙏🕊️👨🏻‍✈️

      Sil
  18. Okuldan eve geldiginde çok Üzgün ve mutsuzdun bir kaç gun kendine gelemedin bunu sana hissetirmedim ama bende çok üzüldüm ama biraz düşündün sonra bununda hakkını veririm dedin hem derslerine odaklandın hemde bu yaziya başladın buda seni çok mutlu yaptı tabiki seni mutlu görünce bende çoook mutlu oldum sen mutlu ol sen buna layiksin 😚😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyıkı varsın canım annem seni çok seviyorum değerli yorumun için teşekkür ederim ❤️🌹🌹🙏😍

      Sil

BOĞA BURCU 8 BAŞARILI ÜNLÜ🔥

Merhabalar Sevgili Okurlarım🙏Tarih 25.05.2020... Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.Uzun zamandır sınavlar dolayısıyla blog...