6 Nisan 2020 Pazartesi

MİNİK KÜTÜPHANEM👨🏻‍✈️⚓🛳️✈️

Merhabalar Sevgili Okurlarım🙏Tarih 06.04.2020... Yepyeni bir yazı ve konu ile karşınızdayım.Bu sefer konumu, siz okurlarıma Instagram üzerinden anket sunarak seçtim.Oy fazlalığı ile minik kütüphanem konusunu ele aldım.Bunun güzel bir fikir olduğu kanaatindeyim bu sayede artık konularımı sizlerle belirleyeceğiz😊

Şimdi zamanda yolculuk yapalım sizlerle... Bundan 3-4 sene önce elimde tek tük kitaplar vardı.Onlarıda bir köşede tutuyordum elbet okurum diye.Bazen arkadaşlarımdan ödünç aldığım kitapları okuyordum bazende kardeşlerimin elinde olan kitapları okuyordum.Harçlıklarımla anca geçiniyordum,kitap alma gibi bir düşüncem olmuyordu. Daha sonra üniversite sınavlarına hazırlanırken kendimi dış dünyadan soyutlamıştım,dışarıda vakit geçirmiyordum,arkadaşlarımda benim gibi olduğu için onlarla görüşmüyorduk.Gel zaman git zaman hayatımda bir çok şeyin yokluğunu hissetmeye başladım. Daha iyi bir diksiyona sahip olabilirdim,bilgili,kültürlü,kendi alanımın dışındaki konulardada bilgi sahibi olabilirdim,türkçemi daha da güzelleştirebilirdim.Bunların hepsini bir arada gerçekçekleştirebileceğim aktivite kitap okumaktı...

İnternetten alışveriş yapmayı çok severiz,parasını şip şak kredi kartıyla ödeyip daha sonra kapımıza kadar gelmesi ne büyük hizmet.İlk önceleri bir siteden kitap siparişi vermeye başladım,onları aldıkça bir kenara koyuyor biriktirip öyle okurum diye kendimi alıştırmaya çalışıyordum bir nevi.Daha sonra raslantı olarak sinema çıkışı bir kitapçıya uğradım adeta içinde kayboluverdim.O çeşit çeşit kitaplar,türüne göre ayrılmış kitaplar,dergiler daha neler neler... İşte Sevgili Okurlarım içinde gezinirken o miss gibi kokan kitapları elime alıp baktıkça,internetten değilde,bizzat gidip kendimin alması daha mutluluk vericiydi.Onları raflara özenle yerleştirdim.Hemen hemen her hafta internetten önerilmiş kitapları satın alıyor ve raflara yerleştiriyordum.

Bazen de bit pazarına gidip,oradan eski kitapları çok mâkul fiyatlara satın alıyordum.Onlarda diğer kitaplarımın yanında yerlerini alıyorlardı.Daha sonra üniversiteyi kazanıp şehir dışına gitmemle birlikte kitap alma durumunu biraz askıya almış oldum.Yinede bir yıl içerisinde güzel bir rakamla küçük kütüphanemi oluşturmuş oldum.Toplamda 129 kitapla raflarımı tamamladım.

Şimdi sizlere kitaplarımın içeriklerinden,türlerinden bahsetmek istiyorum.Dediğim gibi o zaman sınavlara hazırlanıyordum ve sınav psikolojisi tamamen vücudumu tesiri altına almıştı.Öncelikle bu stres ve kaygıyı en aza indirmeliydim.Yıllar önce yaz tatilinde bir iş yerinde çalışırken, bende belkide potansiyel görmüş olacakki patronumuz iki tane kitap hediye etmişti.Bu kitap benim" Mümin Sekmanla "tanışmama vesile olan iki kitaptı.Bimiyordum o kitapların hayatımı tamamen değiştireceğini... Daha sonra sınav döneminde kişisel gelişim kitaplarının bana fazlaca yardımcı olacağını düşünerek bahsettiğim yazarın bütün kitaplarını satın aldım.Daha sonra psikoloji kitapları satın alıp okumaya başladım derken üst rafımın yarısından çoğu kişisel gelişim ve psikoloji kitapları olarak tamamlanmış oldu.


Şimdi sıra etkili,doğru,düzgün türkçe konuşmaya gelmişti.Yine tavsiye üzerine aldığım ve benimde mutlaka okunmasını tavsiye ettiğim "İpek Ongun"kitapları raflardaki yerini aldı.Devamındada bir çok kitabını satın alarak okudum.Onun kitaplarından nasıl bir genç kız olabilmeyi,saygıyı,sevgiyi öğrenmiş oldum.O kitapları hızlı okuma,etkili konuşma ve diksiyon kitapları takip etti.Üstte görmüş olduğunuz tüm kitapları okumuş oldum 😊

Evet sevgili okurlarım bu yazımda sizlere odamdaki kitaplığımı nasıl oluşturduğumu,nasıl aldığımı ve ne tür kitapları okuduğumu anlatmış oldum.Umarım yazımı beğenmişsinizdir.Elimden geldiğince sizi sıkmadan anlatmaya çalıştım.Günden güne yorumlarınız ve istekleriniz doğrultusunda yazılarımı güzelleştirmeye çalışıyorum.Bir önceki yazılarıma olan ilginize çok teşekkür ediyorum.Gittikçe geniş bir aile olacağız.Beğendiyseniz yorum yapmayı unutmayınız Sevgili okurlarım.Yapılan en güzel yorumu seçerek Instagram hesabımdan paylaşıp o okuruma kitaplığımdan kitap ve kitap ayracı hediye edeceğim😊🙏Şimdiden çok teşekkür ederim.Esenle kalın,Hoşçakalın... Instagram hesabım👉@captaindidem 👨🏻‍✈️


32 yorum:

  1. Lise çağlarımda gittiğim ve çok özlemiş olduğum sahafları hatırlattı bana . Çok akıcı bir metin olmuş tebrik ederim 🖒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,yüreğinize sağlık sağ olun😊👨🏻‍✈️🙏

      Sil
  2. Kitaplar yasayamadigimiz ya da karsilamadigimiz hayat tecrubeleriyle dolu. Bu yuzden ders kitaplari disinda kitaplar okumak bizleri farkli konularda bilgilendirdigi gibi, farkli yasam tecrubelerini de deneyimlememimizi saglar. Cok guzel bir yaziydi, size tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim kıymetli yorumunuz için,her kelimenizde haklısınız kitaplar sayesinde farklı tecrübeleri yaşayarak değil okuyarak elde ediyoruz.Sağolun😊🙏

      Sil
  3. Her kitap bir yolculuk. Sınav sürecinde içine çekildiğimiz kabuk aslında kendimizi daha iyimtanımak için bir fırsat. Bu süreçte bize yol gösterecek, yolumuza ışık tutacak kaynak da tabi ki 'kitap'! Metin bize bunu bir kez daha hatırlatıyor. Tebrikler. A5

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız,o zorlu süreçte bana kitaplar arkadaş oldu,kitaplarla zorlukların üstesinden gelmeyi başardım çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için sağolun var olun 😊👨🏻‍✈️🙏

      Sil
  4. Tebrik ederim güzel insan yazını okurken senin hayat enerjini duygularını hislerini de hissedebiliyorum.. icindeki hiç solmayan bu enerjin için seni tebrik ediyorum umarım hayatın boyunca en iyi yerlere gelirsin çünkü bunu hak ediyorsun hayata karşı hep çözümler üretmeyi her soruna bir formül bulman beni cidden etkiliyor en kısa zamanda en verimli yazılarını okumak için sabırsızlanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumunuz karşısında çok mutlu oldum kelimeler kifayetsiz kaldı çok ama çok teşekkür ederim,böyle düşündürebildiysem ne mutlu bana sağolun var olun😊👨🏻‍✈️🙏

      Sil
  5. Harika.. Bi öneri sunayım sana odamdaki kitaplık yazı dizisi oluştur.. Haftanın bir günü bir kitabını anlat, kendi sade dilinle.. Tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim,yüreğinize sağlık önerinizi mutlaka uygulayacağım sağolun var olun😊🙏👨🏻‍✈️

      Sil
  6. Hiç sıkılmadan tek nefesle okudum gerçektende kitap okumak insan haytında çok büyük bir değer umarım bir ömür kitap okumaya devam ederiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğinize sağlık 🙏 gerçek anlamda kitap okumanın faydası tartışmasız çok fazla 😊👨🏻‍✈️teşekkür ederim.

      Sil
  7. Ben de instagram oylamasında minik kütüphaneyi seçmiştim. Bana göre bir insanın kütüphanesine bakmak onu tanımanın yollarından bir tanesi. Ve söylediğin gibi bir kitapçı da rafların arasında dolanırken okuyacağın kitabı seçmek gibisi yok. Kitabı okurken yaşadığın serüveni seçerken de yaşamış oluyorsun. Yazılarını merakla bekliyorum, her yazında biraz daha gelişiyor ve akıcılığı iyice yakalıyorsun. Seni canı gönülden tebrik ediyorum ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize,güzel yüreğinize sağlık🙏😊O kadar güzel anlatmışsınızki.Desteğiniz için çok ama çok teşekkür ederim,sizlerin yorumlarınız ve desteğiniz ışığında ilerliyorum sağ olun var olun👨🏻‍✈️🙏😊

      Sil
  8. Kitap ları bol bol okumalı ve okutmalıyız, bilinmelidirki kitap aydınlığın kapısıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle hakkınız var🙏😊👨🏻‍✈️Çok teşekkür ederim ellerinize sağlık.

      Sil
  9. Kitap yazıları candır. Blog dünyasına da hoşgeldin.
    Mail aboenlik ve izleme butonu da koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşbuldum ve böylesi ilgiye çok sevindim önerinizi mutlaka uygulayacağım ellerinize sağlık😊🙏👨🏻‍✈️

      Sil
  10. Kütüphanenizi yakından görebilmek gayet güzel, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,yorumuna sağlık.Devamı gelicek inşallah 😊🙏👨🏻‍✈️

      Sil
  11. eline sağlık captaindidem her kitap yeni bir ışık cehalet karanlığında yeni yazılarını bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ilginizden ötürü sağolun devamı gelecek inşallah 😊🙏👨🏻‍✈️

      Sil
  12. Ben de ipek ongun'un kitaplarını okuyarak büyüdüm. En unutamadığım yaş 17. Bir solukta okuyuvermiştim. Ellerinize sağlık çok başarılı bir yazı olmuş. Başarılarınızın devamını diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ne büyük mutluluk ipek ongunu okumanız,onun kitapları insanın hayatına güzellik katıyor.Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim sağolun var olun😊🙏👨🏻‍✈️

      Sil
  13. Kitaplarla arası olmayanları kitaplara biraz daha yakınlaştırdın. İnşallah herkes senin gibi severek kitap okur ve azimle kitaplığını genişletir. Benden de bir öneri; yorumlarda herkes bir kitap önerisi sunabilir. (Siyah Takım Elbiseli Adam - Stephen King)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerinize sağlık hocam değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim 🙏😊👨🏻‍✈️Önerdiğiniz kitabıda mutlaka okuyacağım.

      Sil
  14. Canım kızım senin ne kadar mucadeleci olduğunu biliyorum herseyi başardığın gibi bunuda başarırsin allahın izniyle yolun Bahtın açık olsun annem 👍💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim annem,sen destekçim oldukça herşeyi başarırım ben ❤️🌹🌹🙏

      Sil
  15. Herkesin bir kütüphanesi olmalı. Ben kiracı olduğumdan şöyle istediğim gibi bir kütüphane yaptıramıyorum maalesef. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlerde umarım bu hayaliniz gerçeğe döner teşekkürler 👨🏻‍✈️🙏

      Sil
  16. Unuttuğumuz kitapları tekrardan bize hatırlattın. Yazıların çok samimi devamını diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ellerinize sağlık 🙏😊👨🏻‍✈️

      Sil

BOĞA BURCU 8 BAŞARILI ÜNLÜ🔥

Merhabalar Sevgili Okurlarım🙏Tarih 25.05.2020... Ramazan Bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.Uzun zamandır sınavlar dolayısıyla blog...